torsdag, juli 06, 2006

21 spørgsmål til dig om mig

Så er legen tilbage! Denne gang er det Inge der er med på spøgen.

Pointen er, at jeg svarer på spørgsmål om f.eks. Inge, som eksempelvis - Hvad hedder jeg, og i stedet for at svare Poul, så giver jeg navnet på den anden. (Altså skåret ud i pap - Inge lader som om hun er mig, og jeg lader som om jeg er hende).
Forvirrende? Slet ikke… (der svarede jeg så for mig selv!)

Først spørgsmålene stillet om Poul besvaret af Inge og derefter vice versa:


Hvad hedder jeg?
Poul Roest.

Hvad/hvilke ting og egenskaber kendetegner mig (nævn alt du kan finde på)?
Min humor, omtanke, og mine kloge ord.

Er jeg unik?
Ja…

Har jeg en cykel?
Jamen det har jeg da.

Hvad sætter jeg pris på?
Det modsatte køn og bare at have en god dag.

Hvor bor jeg?
Randers

Hvad havde jeg på af tøj sidst du så mig?
Tøj… tror jeg nok.

Er jeg grim?
Nej… det er ret sjældent.

Kan jeg lide piger?
JA!!!!!

Hvis jeg skulle nævne 3 ting ved mig selv, som jeg kan lide og 3 ting jeg ikke kan lide, hvad ville de så være?
De tre gode ting: Kontrol, selvkontrol, og overskud
De ikke så gode ting: Synes mine arme er for tynde, mit uheldige helbred og at jeg generelt bare kan være rigtig uheldig

Er jeg religiøs?
Nej…

Hvilken størrelse sko bruger jeg?
46

Ved jeg hvad partypølser er lavet af?
Ja… og jeg ville ønske jeg ikke havde den viden.

Hvem er mit største idol?
En wrestler(?)

Er jeg en god bilist?
Ikke helt vild god

Hvad er min yndlingsfilm, og hvorfor?
har ingen….

Hvorfor helvede går jeg til wrestling?
Fordi det var noget jeg fik lyst til… derfor går jeg til wrestling.

Hvad er min yndlingsting hos bageren?
Bager”pigen”

Hvad er min mest brugte kommentar?
”Jeg ligner lort” og ”Fy for pyffer”

Hvad er min største bummert?
Kort sagt: Min eks-kæreste
Hvad er mit største ønske her i livet?
Bare at have det godt… det synes jeg er ved at være rimelig tiltrængt…


---------------------------------------------------


Hvad hedder jeg: Inge Slyngborg Sørensen

Hvad/hvilke ting og egenskaber kendetegner mig (nævn alt du kan finde på)?
digte, litteratur, humor, temperament, fightervilje, troværdighed, loyalitet

Er jeg unik? ja da

Har jeg en cykel? ja

Hvad sætter jeg pris på? loyalitet og at folk er til at stole på

Hvor bor jeg? Gladsaxe

Hvad havde jeg på af tøj sidst du så mig? vi har aldrig mødt hinanden

Er jeg grim? næ, det synes jeg da ik

Kan jeg lide fyre? absolut

Hvis jeg skulle nævne 3 ting ved mig selv, som jeg kan lide og 3 ting jeg ikke kan lide, hvad ville de så være?
lide – mit hår, mine digterevner, at jeg aldrig giver op
ikke lide – min sygdom, min krop, at jeg får mavekramper hvis jeg griner for meget

Er jeg religiøs? nej

Hvilken størrelse sko bruger jeg? 41

Ved jeg hvad partypølser er lavet af? jeg ved mere hvad de ikke er lavet af

Hvem er mit største idol? hmm, jeg har ikke noget idol

Er jeg en god billist? ikke det der ligner

Hvad er min yndlingsfilm, og hvorfor? De Døde Poeters Klub

Dyrker jeg sport? ikke lige i øjeblikket

Hvad er min yndlingsting hos bageren? flødekager

Hvad er min mest brugte kommentar? hep hey

Hvad er min største bummert? kan jeg ikke huske så tydeligt, jeg var fuld

Hvad er mit største ønske her i livet? et barn

1 Comments:

Anonymous Inge said...

Alle tiders Poul.... *GG*

6:36 PM  

Send en kommentar

<< Home