søndag, juli 09, 2006

Dansk Wrestling - lidt af hvert

Hedeslag er vel overstået, men det er de andre af sommerens shows langt fra!

Vi har endelig fået udgivet Vild Vinter på DVD med bl.a. undertegnede som kommentator i skarpt samarbejde med Madsen.
Linket fører til vores nyoprettede fanshop, hvor man bl.a. kan købe førnævnte DVD, men også den nye DAMAGE INC. t-shirt. Damage Inc. er jo "mit" tag team sammen med min makker, den nye DW-mester CHAOS.

http://www.wrestling.dk/forum/viewtopic.php?t=8076

(linket skal kopieres og sættes ind, for jeg har ikke gidet sætte mig ind i bloggens linkfunktion)

Alt overskud fra salg af diverse DW-artikler går ubeskåret til DW. Det er KUN udgifterne der bliver dækket, dvs. der er ingen privatpersoner der tjener på det, så køb en DVD eller en t-shirt og støt DW!


Tilbage til de kommende shows. Næste gang går det løs i Tranum d. 22/7(ved Brovst på den jyske vestkyst - stik vest for Ålborg).
Derefter er der show og workshop d. 15/8 i Randers Festuge (på Værket/i Ridehuset).
Live-tv i Esbjerg d. 18/8, og derfra til Århus Festuge d. 7/9 i Bruuns Galleri (ved hovedbanegården).

På onsdag er DW's egen Prince Mohammed hovedperson i en dokumentar på DR's P1 kl. 13. Der er formentlig også en masse kommentarer fra andre DW-wrestlere (bl.a. mig selv).
Jeg smider et link her på siden til flashen, der kommer på DR's hjemmeside på et tidspunkt, i tilfælde af at man ikke får hørt det live.

Til sidst vil jeg lige ønske Prince Mohammed rigtig god bedring. Han kom slemt til skade med venstre arm under Hedeslag.

Op med humøret og hel hurtigt buddy!