fredag, juli 21, 2006

Poeten er mig nr. 2

Min ryg er hvad der bringer mig lidelse, smerte og ubehag
men det er min sjæl der gør ondt

Jeg prøver at udtrykke mig klart og præcist
men ordene fra min mund forvrænges til ukendelighed

Forstå hvad jeg siger, læs gennem linjerne
men døm mig ikke hvis du misforstår

Jeg spørger ind til dit inderste, for at lære det at kende
men jeg skjuler mit eget, for jeg forstår det ikke

Jeg mindes konstant om min skjulte identitet
men jeg kan ikke afsløre den, ikke nu

Jeg ved hvad der skal ske
men jeg kan ikke fortælle det

Jeg magter ikke at kæmpe for at blive forstået
men jeg frygter at blive misforstået

Jeg har aldrig ville påføre dig smerte
men dog er din sjæl oprørt

Min ryg er hvad der bringer mig lidelse, smerte og ubehag
men det er min sjæl der gør ondt