mandag, juli 03, 2006

Verdens mest uheldige Poul

I dag, da jeg skulle ind til byen, nåede jeg ikke meget mere end 10 meter væk fra min opgang, før første uheldige indfald indtraf. Jeg blev simpelthen stukket af en bi… I LILLETÅEN AF ALLE STEDER!!!! Totalt pinligt, men damn det gør ondt at gå rundt med en hævet lilletå!

På vej hjem fra byen gav det et ordentligt knald fra baghjulet. Ikke nok med at slangen var røget, men selve dækket var også sprunget. Der var simpelthen kommet et kæmpe hul på ca. 10 cm, så nu skal både slange og dæk skiftes ud. Det vil koste ca. 3-400 kr, hvilket er rigtig mange penge i min i forvejen trængte økonomi.

Disse to hændelser virker måske trivielle på de fleste, men for mig er den slags nærmest hverdagshændelser, for jeg er helt klart verdens mest uheldige Poul…