fredag, september 22, 2006

Vidste du at..

Efter at have stødt på det her med – vidste du at.. - en del gange i aviser og på nettet efterhånden, så tænkte jeg: Hvorfor skal jeg ikke også være med på moden? (Én gang skal jo være den første..)
Så her kommer den første omgang:

Vidste du at…

Jeg er født i Århus

Jeg blev døbt i Århus Domkirke

Jeg har 2 storesøstre og en storebror, hvoraf de 2 ”kun” er halvsøskende og altid har boet i Sverige

Jeg gik i den samme skole hele folkeskoletiden

Jeg altid har været en ”ulykkesfugl”? På skadelisten (det jeg lige kan huske) kan bl.a. skrives 3 huller i hovedet, hvoraf 2 kom nøjagtig det samme sted, samtlige fingre har været forstuvet mindst én gang hver, forstuvet fod (begge) mindst 5 gange i alt, forstuvet albue, skuldrene er gået af led 3 gange (den højre de 2 af gangene) – men jeg har selv sat dem på plads hver gang, 1 brækket tå (som jeg også selv satte på plads), 3 (som jeg kender til) diskusprolapser, bækkenskred så mange gange at det er blevet hypermobilt, adskillige bøjede ribben, 2 knækkede tænder, højre knæ gået af led mindst 4 gange (igen satte jeg det selv på plads), utallige kødsår hvoraf flere meget dybe, fibersprængninger i lange baner og og og…. (undskyldning for at jeg ikke kan huske resten)

Jeg var vildt doven i folkeskolen, og altid fik at vide, at jeg skulle bruge mindre tid på klovneri, og mere tid på lektierne, så jeg kunne ”leve op til mit potentiale”

Jeg gik ud efter 9. klasse, fordi jeg var skoletræt (og havde været det siden 2.-3. klasse)

Jeg ikke gider fortælle mere om min ungdom lige nu

Mine ører brænder når jeg bliver overtræt?

Jeg er vild med langt hår (til kvinder altså)

Jeg har 4 cykler

Jeg taler (udover dansk sæføli) engelsk, tysk og svensk

Jeg har en speciel ”evne”, som ikke ret mange kender til

Jeg er en dygtig massør

Jeg er bedre til at hjælpe, end til at modtage hjælp

Jeg lige nu bare prøve at få tiden til at gå en trist fredag aften, men selv synes det er nok nu, og der må komme mere en anden gang. Måske…