mandag, november 20, 2006

På den igen..

Så er det da vist tid til en bette update, her med mindre end 2 dage til jeg skal indlægges igen.
For dem der måske ikke er helt med på ”den”, så skal jeg opereres for en diskusprolaps i nakken. Selve operationen foregår på torsdag, men jeg skal indlægges dagen før. Forventet udskrivelse, hvis alt går vel forstås, er allerede på fredag – dagen efter.

Men dette er jo ikke alt der foregår for tiden. I lørdags afholdt vi (DW) International Showdown i Langå, og det var en blockbuster succes! Over 200 tilskuere, masser af gode kampe og en fremragende stemning fra det medlevende publikum. Hvad mere kan man ønske sig?
Gå ind på www.prowrestling.dk og følg links til resultater fra showet, og klik ind på galleriet (link i venstre side), hvor der er adgang til et hav af stemningsfulde billeder fra showet.

Jeg selv slap derfra uden knubs eller andre ubehageligheder. Dog var det en ekstremt lang dag, så min lænd, og mit venstre ben især, gjorde så ondt, at jeg ikke kunne sove om natten. Jeg er allerede begyndt at glæde mig vildt meget til at se den DVD, der gerne skulle være færdig inden næste show i Langå, som er d. 10/2, og hedder Vild Vinter 2. Der er allerede kampe på plads til showet, og hvem ved, måske også en overraskelse eller to denne gang (igen).

Jeg har ikke så meget mere at fortælle denne gang, men vil da gerne slutte af med at takke alle de fans, der havde taget den lange tur fra djævleøen for at se vores show, og så vil jeg da ikke have noget imod, hvis nogen af jer kunne finde tid og overskud til at krydse fingre for mig på torsdag…

2 Comments:

Blogger Peter PTA said...

Fingre krydset herfra, læste lige siden ned, det er sgu en ordentlig omgang du har skulle igennem.

Og vi var sååååå imponerede af Damage Inc til International Showdown, sjældent har man hørt så mange gode one-liners.

10:05 PM  
Blogger Mr PPV said...

tak for de pæne ord :-)

mine one-liners er 100% ad lib. Intet er scripted

Håber du gider komme til Vild Vinter 2 :-)

11:31 PM  

Send en kommentar

<< Home